Wednesday, March 25, 2009

My Friend's life

Diary 4…

Kalau baru nak berkenalan mesti banyak soalan yang perlu di tanyakan?Kitorang pun cam tug a tapi tak la bnyak sangat macam korang..heheBanyak soalan general daripada personal…maybe masing2 tak na rahsia masing2 terbongkar lagi kot...rahsia apa? Huhuhuhu=)Dalam perbualan kitorang ada gak dia ajak aku pergi rumah dia..macam2 alasan dia bagi tapi aku belum ready lagi…masih belum kenal lagi…takut gak…Lama2 aku singgah jap rumah dia…wow…dia tunjukkan scorpion peliharaan dia…aku tak pernah tengok depan mata…pelik gak dia ni bela binatang bahaya…mesti dia ni unik gak orangnya..aku suka kenal dengan orang yang unik2 ni… da la tu…tak boleh lama sangat kat rumah orang bujang bahaya…duduk berdua pasti ada orang ketiga(setan)…kehkehkehTakkan aku je yang singgah rumah dia kot…emm..nk di jadikan cerita..tombol pintu bilik aku rosak…so dia savior aku…time tu jela dia dapat singgah kat rumah aku..bukan tu je yang berlaku tapi ada gak benda yang pelik berlaku…teeett…benda ni biar la kitorang je yang tahu…jangan fikir kotor huh..=)

To Be Continued.....

3 comments:

  1. rajin tul wat post panjang2...
    ni cite pasal skandal mane lak ni?

    ReplyDelete
  2. power rangers ckp...wtf!!!!huhuhuh

    ReplyDelete
  3. Hah.. Daku terfikir ada perkara "kotoR' yang berlaku.. Jeng Jeng.... Mesti tak pam tandas.. Tue lah kotor... pin2 bilik air y rosak.. Huhuu.. Betul tak..

    ReplyDelete