Sunday, March 29, 2009

Tentang Kak Da...

Kawan2ku......
Aku nk becerita ttg kak da kat cni...sje nk buat kak da maroh...hahhha
Kak da dah x pkai spek skarang....die da pkai contact lense!!ahakz!!!look at dat picca..huhuhuhu
Pastu kan....kak da da nk kawen....kan kak da?dgn sape??sape lagi kalo bkn buah hati pengarang jantung pisang die tu...abg lan ar.."ayang!!!!itik x de ke kak da??"hahahah still remember it??time kita nk g megamall dulu...kehkehkeh
Kak Da suda berkerja kat Bukit Aman...secretary beb!!!lari bidang tuh..adusss but it's okay....keje gov kan...ilek ar..hahahhah dah la ramai polis2 ensem..adoila...jeles2!!!ahakz
Ari tu aku jumpe ngn kak da..best dok jln ngn aku kak da?best oak?rabok ase pah g ctu, g cni...layan je ar kak da....naseb arr!!!dulik ape aku..haahhah Tp kan.sepanjang aku n kak da duk kat KL neh,inilah kali pertama kami berjumpa....tu pon secara x sengaja..bknnye merancang awal2 pon...hahhaha ntah bile lagi la kita nk jumpe kan kak da?Saje nk suh kak ziera jeles neh..kehkehkeh
Actually kan...aku tulis ttg kak da neh bkn ape...aku bosan sial!!!so aku bercerita la pasal kawan2 ku....mgkin nex time aku akan bercerita lg ttg kawan2 ku yg lain.....huhuhu juz wait n see yeah!!!adiossss

No comments:

Post a Comment